Vi benytter cookies på dette website for at forbedre din brugeroplevelse. Læs mere om vores brug af cookies under vores Privatlivspolitik.
Information
Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret, når du handler hos YourWatches.dk. Hvis du opdager en fejl eller mangel på dit produkt, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte kundeservice på sales@yourwatches.com. Bemærk, at behandlingstiden i travle perioder variere. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal som sagt reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Udbedring af forhold som skyldes købers behandling, herunder skødesløshed eller fejlagtig behandling og hærværk, er ikke omfattet af Yourwatches.dk forpligtelse til udbedring.