Kundeservice
Faq
Er jeres ure helt nye?
Alle vores ure er helt nye, og bliver sendt i en boks med garantibevis.
Får jeg det officielle garantibevis med i mit køb?
Nogle ure kommer med det officielle garantibevis. Da vi ikke er en autoriseret forhandler, eller distributør af de ure vi sælger, kan den officielle producent vælge ikke at overholde den originale garanti. Alle ure er underlagt tidligere salg.
Sælger I accessories til ure?
Vi sælger ikke accessories til ure. Vi sælger ikke accessories til ure.
Hvad er jeres leveringspriser?
Vi tilbyder gratis levering på alle ordre til Danmark. For internationale ordre har vi en leveringspris på 500 kr indenfor EU og 590 kr til andre lande, hvis selve ordren er på mindre end 7500 kr.
Hvor lang tid tager det at behandle min ordre?
Det tager cirka 1-2 uger at behandle og sende din ordre, efter betalingen er godkendt.
Kan I levere dag til dag?
Ja, vi kan sagtens levere dag til dag mod ekstra gebyr. Leveringspriserne for dag til dag levering varierer afhængig af destination. Bemærk venligst, at der stadig er en behandlingstid på 3-6 hverdage efter, at du har foretaget dit køb.
Kan man se flere billeder af urene?
Billederne på vores hjemmeside er reelle billeder af urene. Vi bruger ikke lagerbilleder, og derfor kan vi desværre ikke tilbyde yderligere billeder, end dem du finder på hjemmesiden.
Kan man bytte til nyt?
Da vi i øjeblikket kun sælger helt nye ure, accepterer vi ikke byttehandel i øjeblikket.
Kan I tilføje/fjerne led i armbåndene?
Vi tilbyder IKKE at justere størrelserne på urene. Heller ikke at tilføje eller fjerne led eller lave huller i remmene.
Tilbyder I reparation af urene?
Vi tilbyder i øjeblikket ikke reparation af ure. Her må vi henvise til din lokale autoriserede forhandler eller urmager.
Hvor holder I til?
Du finder vores kontor på Bredgade 19 1260 København K, Danmark.
Kan man se urene personligt?
Vi er en onlineforhandler med urene opbevaret på et lager, og har desværre ikke et decideret showroom. Dog er det absolut muligt at se uret, inden du foretager dit køb. Her er proceduren for dette: Vi tager et depositum på 300 kr, og differencen kan herefter betales ved afhentning på vores kontor i København. Depositummet dækker logistiske omkostninger, og er ikke refunderbare.
Opkræver I moms?
Prisen, der ses på hjemmesiden inkluderer allerede dansk moms (25%), for alle lande indenfor EU. For lande udenfor EU tilbyder vi momsfrit, hvis der oplyses en leveringsadresse udenfor EEA. Momsen trækkes automatisk fra ved check ud.
Ejer du en virksomhed (B2B), og har mulighed for at trække moms fra, anbefaler vi, at du kontakter os og oplyser firmanavn, adresse og CVR-nr.
Eksempel på beregning: Når du køber for 10.000 kr, vil den momsfrie pris udgøre 8.000 kr.
Kan jeg hente mit ur på jeres kontor i København?
Ja, du kan sagtens afhente uret på vores kontor efter godkendt betaling. Vi giver dig besked, når uret er klar til afhentning.
Er jeres forsendelser dækket af en forsikring?
Vi køber forsikring til alle vores pakker. I tilfælde af, at uret bliver væk under levering, anmelder vi sagen hos vores forsikringsselskab. På den måde er vi alle sikret.
Kræver I bekræftelse på levering?
Vi kræver en underskrift ved levering af alle pakker, som bekræftelse på, at pakken er leveret.
Tager I imod bankoverførsler?
Ja, vi tager også imod overførsler via bank. Kontakt os venligst for mere information.
Uret, jeg er interesseret i, er i øjeblikket ikke på lager. Hvornår er det på lager igen?
Vi kan desværre ikke vide med sikkerhed, hvornår et ur kommer tilbage på lager. Vi vil dog meget gerne kontakte dig, når det er tilbage. Skriv venligst til os, hvis du vil på ventelisten til et bestemt ur.